joi, 6 ianuarie 2011

Interviu cu R4luk4

Elena_lucia: Buna...Multumesc ca ai acceptat si speram sa aflam chestiii noi despre tine
R4luk4: Buna. Nu ai pentru ce. Ma numesc deci Raluca, am 11 ani si sunt din Bucuresti. Porecla mea e Dodolina...
Elena_lucia: Aaaa...eu banuiesc de la ce vine... Spui si lor?
R4luk4: Vine de la "Dodo". "Dodo este porecla baiatului de care imi place
Elena_lucia: Care e culoarea ta preferata?
R4luk4: Este doar una: MULTICOLORA
Elena_lucia: Ai frati,surori?
R4luk4: Nu, din fericire
Elena_lucia: Iti place stardoll(de ce?)
R4luk4: Il ador. Este pur si simplu genial. Concursuri, prietenii, cluburi ... La inceput m-a incantat ideea cu CG, Album Winner s.a.m.d.
Elena_lucia: Cum ai descoperit acest joc minunat?
R4luk4: Ma uitam pe TPU.ro si am vazut o intrebare legata de jocul stardoll. Mi-am zis ``ce-ar fi sa vad despre ce e ``
Elena_lucia: Ai visat vreodata sa ajungi CG?Crezi ca ai putea?
R4luk4: Eu am visat, ca si oricare alt membru stardoll! problema este ca nu am sanse...
Elena_lucia: Care sunt prietenele tale adevarate pe stardoll in care ai putea avea incredere...?
R4luk4: Tu, Aneliese, LadyDark11, Dulcinea1999, melyna99, vis_interzis, cloe_ana_pisi, Andy\Sweet, fluffygirl2121 si multe altele. Ele se stiu
Elena_lucia: Ma bucur ca ma aflu printre ele...si cu toate ca nu ne cunoastem...
Elena_lucia: Crezi ca vei ajunge Roiality?
R4luk4: Da. Din lista cunosc doar vreo 3
R4luk4: Da, sunt sigura de acest lucru
Elena_lucia: Cum te consideri pe stardoll?
R4luk4: Originala in primul rand
R4luk4: In rest.. nu sunt in masura sa ma apreciez
Elena_lucia: Se poate spune ca acest lucru este una dintre caracteristicele tale in viata reala?
R4luk4: Sincera... 

Elena_lucia: Asta e foarte bine....Mai ales ca te ajuta foarte mult in relatile cu prietenii
Elena_lucia: Multumesc pt. interviu
R4luk4: Este adevarat
Elena_lucia: a fost o placere!
R4luk4: Nu ai pentru ce. Multumesc pentru atentie. De asemenea!
R4luk4: La revedere..
Elena_lucia: Pa-Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu